sâmbătă, 3 martie 2012

La scaldat ochii

Ce bine e in oras mare !
Dupa ce ai fost la cumparaturile alimentare de dimineata, dupa ce ai terminat dereticarile sambetesti de prin casa, dupa ce te-ai aranjat putin, poti iesi la o plimbare cu fiica si nu doar asa, de dragul plimbatului si a vremii frumoase si caldute, ci chiar cu un scop: de cumparaturi; si cum nu sunt "de-ale mancarii", le poti numi "shopping", mai englezeste. Dar noi inca nu am cumparat, doar am testat piata mobilierului.
Ziceam de oras mare pentru ca sunt multe magazine deschise intr-o dupa-amiaza/seara de sambata, ceea ce nu se intampla in oraselele de provincie. Nu trebuie sa alergi disperata sambata dimineata daca vrei sa te innoiesti cu o haina sau un accesoriu, ca vai la amiaza se inchide, ci poti merge linistita mai tarziu, cam 50% dintre magazine sunt deschise pana spre orele 20-21.
Noi am gasit prin zona vreo trei magazine de mobilier. Cat am selectat ofertele, Diana a probat multe paturi si canapele. Au atras-o decoratiunile-jucarii din dormitoarele pentru copii si vorba ei preferata si predominanta a fost ce-as vrea :
"Ce-as mai vrea si eu o masuta asa!"
"Ce-as vrea si eu o camera cu mobila ROSA!"
"Ce-as vrea..."
Cum a mostenit de undeva si darul palavragelii, i-a pus la curent pe vanzatori cu numele lui tati, cu numele ei, cu situatia mamei ca are un bebe in burtica, cu dorinta ei si a mamei ca am vrea un patut pentru bebe si pentru ea si altele pe care le-ar fi insiruit multa vreme daca nu ii mai distrageam eu atentia.
Oricum s-a ales cu un balon verde si a lasat multe zambete in urma-i.

Eu m-am indragostit de un magazin de obiecte decorative si de-ale bucatariei si in mod special de niste perdele organza cu broderii, de culoarea portocalei numai bune pentru dormitorul nostru "piersic". O sa ajung sa-mi iau intai perdelele inaintea mobilei, dar nu conteaza, le gasesc eu elemente asortate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu