sâmbătă, 10 martie 2012

Biutiful

Desi aparut de doi ani, abia acum am reusit sa-l vad.
De fapt, in ultimul timp, filmele sunt pentru a-mi aduce somnul de noapte si le prefer pe cele relaxante, romantice, comedie sau chiar cu actiuni (nu prea relaxante intr-adevar!), dar care sa nu ma indispuna , sa nu scoata in evidenta cruda realitate si mizeria in care se traieste si de care , din pacate, multi au parte. Se doareste ca un film sa fie cat mai aproape de realitate ca sa fie apreciat, intr-adevar, nu totul e roz si nu vrem sa vedem filme-povesti, ca am trecut de acea varsta; cu toate acestea, pentru mine nu e perioada in care imi doresc sa vad partea gri sau neagra a lucrurilor sau a vietii, vreau culoare, zambete, destindere.
Si asa, m-am inselat in alegerea peliculei de noapte si a fost desfasurarea contrara titlului. De obicei mai citesc critici inainte de a vedea un film, dar cum respectivul a fost atat de mediatizat la timpul lui, m-am lasat la mana audientei.
Filmul e simplu, reda viata simpla, faptele naturale, obisnuite, locul cat se poate de real (coincidenta ca traiesc si eu in acelasi oras tumultuos, chiar in acelasi district), personajele sunt oameni modesti, chiar saraci, invizibili in orasul imens, cosmopolit.
Atat limba vorbita cat si cuprinsul filmului il fac atat de real! Si totul este sau poate fi asa, din pacate!
Ramai cu un gust amar dupa vizionare, reflectand la sensul vietii si facandu-te sa realizezi cat de mult ai tu si cat de mult ar trebui apreciata fiecare clipa buna.

     As fi putut jura ca noaptea mea va fi un adevarat scenariu, de obicei asa mi se intampla, dar din fericire a fost lina sau poate nu mi-am amintit visurile. Mai bine!

Ps: Merita vazut filmul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu