miercuri, 14 decembrie 2011

Bradut fashion

Pana la impodobirea bradutului de Craciun, am trecut la confectionat un altul, handmade si fashion. Anul trecut am descoperit cum se procedeaza si am  facut vreo doi, pe care i-am vopsit in verde si i-am decorat cu spray de zapada. Au iesit foarte frumosi. 
Acum, aproape ca nu-mi mai aduceam aminte, dar iata-l.

Se ia o revista, nu foarte groasa, dar care sa fie cu mijlocul prins foarte bine in capse si cu copertile moi.
Se deschide pe mijloc,


si se impaturesc foarte bine foile, din dreapta, in felul urmator:



 Colturile se indoaie perfect, inauntru, pentru a-i forma baza.



Cand se termina prima jumatate din foi, se intoarce revista cu copertile pe fata, si se impatureste urmatoarea jumatate spre mijloc (astfel procedat, la final , foile se vor rasfira proportional, formand bradutul in mod uniform)
 
Finalul :


 Steluta am gasit-o zilele trecute aici , model dupa care i-am facut si Dianei una pentru cole.

sfat: nu incercati din carton, e destul de dificil de lipit.

Un comentariu:

  1. Am facut si eu bradutul anul trecut, a iesit dragut. Ba l-am si dat cu spray auriu si sclipici. E o activitate foarte usoara si o poate face si un copil mai mare. Imi place cum ai pus steaua in varf.

    RăspundețiȘtergere