luni, 8 august 2011

Al 32-lea

an implinit, sarbatorit anticipat, in ajun, cu fast destul pentru mine, in famile, alaturi de cei dragi si iubiti, cu cateva persoane lipsa , dar ale caror ganduri au fost indreptate catre mine.
Un an bun, cu urcusuri si coborasuri, dar incheiat cu capul sus, fara urme de regret, fara vreo remuscare.
Mi s-a cantat la multi ani si am suflat deasupra celor doua cifre impreuna cu Diana. Am uitat sa ma gandesc la o dorinta concreta, dar toate gandurile mele mari sunt legate unul de altul si Dumnezeu are grija sa le transforme in realitate si mereu ma rog ca ELsa ne fie aproape si de-acum inainte.
Am facut gluma sa asez lumarile invers, poate nu ma simt ca la 23, dar sigur ca la 27. Sunt inca tanara si ma simt ca atare.
Sper sa ma pastrez mereu asa macar in suflet si-n simtiri !!!!

9 comentarii:

  1. La multi ani cu multe bucurii si satisfactii pe toate planurile!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani!!! Ce mamica tanata avem noi aici. Iti doresc toate cele bune, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi multi ani chiar daca e cu o mica intarziere :) Sa va iubiti si sa va bucurati de Darul iubirii voastre :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca am ratat petrecerea, dar nu ratez ocazia ivita acum ca sa-ti urez: "La multi ani!" Sa ai o viata plina de bucurii si fericire! Te imbratisez cu mare drag!
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc cu intarziere "LA MULTI,MULTI ANI "plini de fericire,sanatate si tot ce-ti mai doresti,alaturi de frumoasa ta familie.Pai la 32 esti foarte tanara si trebuie sa te sinti ca la 22 .Pupici si imbratisari.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si multa fericire. Va pup.

    RăspundețiȘtergere